Zwiększ efektywność sprzedaży terenowej dzięki narzędziu route.plus
- Autor: Grzegorz
Sprzedaż terenowa potrafi być bardzo dużym wyzwaniem pod względem logistycznym. Bardzo często opracowywanie planu pracy może zająć bardzo dużo czasu, a przecież i tak szybko może on przestać być optymalny, ponieważ rynek i punkty sprzedaży dynamicznie się zmieniają. Dlatego warto skorzystać z narzędzia route.plus, które pozwala na jego bieżącą optymalizację.
Zaplanuj optymalny plan pracy dla sprzedaży bezpośredniejTwórcy narzędzia route.plus opierają się na założeniu, iż poziomy budowania podziału terytorialnego oraz planowania codziennych tras dla Przedstawicieli Handlowych są ze sobą nierozerwalnie połączone. Dlatego proponują firmom rozwiązania, w których terytoria są budowane bazując na uproszczeniach np. równej ilości klientów w terytoriach, co pozwala na bardziej precyzyjne i efektywne budowanie tras.
Dzięki temu można opracować trasy w taki sposób, by zmaksymalizować efektywność pracy przedstawicieli handlowych. Pomaga bowiem uniknąć pokrywania przez przedstawicieli większej ilości kilometrów, niż jest to absolutnie potrzebne. Rezultatem jest nie tylko zwiększona skuteczność, ale i redukcja kosztów pracy.
System route.plus został opracowany w taki sposób, by wspierać firmy w trakcie trzech istotnych etapów. Pierwszym z nich jest projektowanie terytoriów, podczas którego użytkownik może wykorzystać moduły segmentacji klientów oraz projektowania geograficznego terytoriów. Natomiast w trakcie początkowego oraz cotygodniowego planowania tras narzędzie oferuje systemy generowania trasówek i moduł pozwalający na przeglądanie i modyfikowanie tras.
Na trzecim i ostatnim etapie, jakim jest utrzymywanie systemu, użytkownik może wykorzystać moduł raportu wykonania. Dzięki temu można dokładnie ocenić pracę przedstawicieli handlowych, weryfikując poziom realizacji planów oraz zweryfikować założenia np. na temat obsługi klientów.
Najważniejsze atuty route.plus
Narzędzie route.plus ma szereg atutów dla działów sprzedaży terenowej. Pozwala ustalić optymalną ilość terytoriów, wygenerować najlepsze możliwe plany pracy dla przedstawicieli handlowych i upewnić się, że będą pracować założoną ilość czasu.
Bardzo ważnym atutem systemu jest także oszczędność czasu kierowników regionu. Zamiast zajmować się żmudnym dopracowywaniem planu pracy, będą mogli w pełni skupić się na pracy na rynku.
Jak przetestować route.plus?
Jeżeli rozwiązanie route.plus brzmi dla Ciebie interesująco, serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze stroną internetową! Co ciekawe, twórcy dają możliwość wypróbowania narzędzia za darmo, ponieważ jeżeli udostępnisz im dane kontaktowe, twórcy wyślą Ci wiadomość mailową z dostępem do wersji demonstracyjnej.
Route.plus nie jest kosztownym rozwiązaniem. Za dostęp do systemu obowiązuje opłata miesięczna w wysokości od 20 do 100 zł. Istnieje również możliwość zlecenia zaprojektowania terytoriów – wówczas opłata kalkulowana jest indywidualnie dla każdego klienta indywidualnie. Jest ona zależna od całkowitej ilości terytoriów w systemie.
Komentarze