Automatyzacja logistyki z pomocą voicebota
- Autor: Grzegorz
Wyobrażasz sobie jeszcze sukces swojej firmy bez automatyzacji procesów? Korzystanie z nowoczesnych technologii (np. voicebotów) to prosty i coraz bardziej powszechny sposób na poprawę kondycji firmy czy zwiększenie efektywności operacyjnej. W jaki sposób voiceboty mogą wspierać automatyzację logistyki? Jakie korzyści wynikają z ich wdrożenia? Podpowiadamy!
Automatyzacja procesów logistycznych w firmie. W jaki sposób voiceboty mogą Ci pomóc?
Voiceboty są w stanie obsłużyć do 5000 połączeń na minutę i to 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku. Dzięki temu będą efektywnie wspierać działania logistyczne Twojej firmy, zapewniając stały kontakt z klientami. W czym konkretnie pomogą?
Udzielą informacje o statusie przesyłek
Klienci mogą w każdej chwili zadzwonić, aby dowiedzieć się, gdzie znajduje się ich paczka, a voicebot dostarczy im niezbędne informacje – rzecz jasna w czasie rzeczywistym. Co nie mniej istotne, bot może wysłać klientowi wiadomość SMS informującą np. o nadaniu przesyłki.
Wesprą system planowania i łańcuch dostaw
Voiceboty mogą usprawnić planowanie dostaw, bo mają dostęp do aktualnych danych, a do tego potrafią analizować preferencje klientów, dzięki czemu pomagają lepiej rozplanować dostawy w kontekście rocznym i dziennym. To z kolei pozwala na optymalizację procesów logistycznych, oszczędność czasu i zwiększenie efektywności operacyjnej.
Pomogą prognozować popyt
Voiceboty, zbierając dane, mogą wspierać prognozowanie popytu. Analiza informacji dostarczanych przez asystentów głosowych pozwoli Ci lepiej zrozumieć, czego potrzebują klienci i dostosować swoją strategię logistyczną do aktualnych warunków panujących na rynku.
Ułatwią zarządzanie stanami magazynowymi
W czym przydadzą się voiceboty w logistyce? Na przykład w automatyzacji zarządzania magazynem. Wszystko dzięki integracji z systemami CRM i innymi platformami. Sam voicebot nie będzie samodzielnie zarządzał stanami magazynowymi, ale uzupełni informacje w systemach, prowadząc do podejmowania lepszych, bo opartych na danych, decyzji.
Pamiętaj, że nasze voiceboty mogą być łatwo zintegrowane z wieloma systemami CRM oraz ponad dwoma tysiącami usług, takich jak ekosystem Google, Microsoft, Facebook, Calendly i inne! Dzięki temu zachowasz porządek w dokumentacji, szybko wdrożysz nowe funkcjonalności i szybko przetworzysz dane, wyciągając z nich niezbędne wnioski.
Komentarze