Regeneracja czy wymiana na nowy wtryskiwacz?
Komfort i bezpieczeństwo jazdy gwarantuje wyłącznie sprawny pojazd, którego układy działają bez zarzutu. Każda usterka, w tym uszkodzony wtrysk, niesie za sobą zagrożenie dla kierowcy oraz pasażerów, szczególnie jeśli zignorujemy objawy występujących awarii i wciąż będziemy eksploatować auto.
Gdy zauważymy, że nie wszystko działa jak należy, powinniśmy zwrócić się do mechanika, ponieważ często okazuje się, że możemy wykonać regenerację wtrysków, która jest znacznie tańsza niż wymiana na nowy osprzęt.
Objawy uszkodzonego wtrysku
Spadek kultury pracy silnika, dymienie na czarno lub biało, spadek osiągów, problemy z odpalaniem silnika, nierówna praca czy gaśnięcie na jałowym biegu to objawy uszkodzonych wtryskiwaczy, które trzeba jak najszybciej poddać regeneracji. Koszty zakupu nowych części samochodowych mogą sięgać kwoty rzędu tysiąca złotych albo nawet znacząco przekraczać tę cyfrę. Dlatego uszkodzony wtrysk powinien jak najszybciej zdiagnozować mechanik, który dokona regeneracji wtryskiwaczy. Nasi fachowcy zajmują się tym zawodowo. Do dyspozycji mają stół probierczy firmy Bosch EPS 200A i EPS 708, który wiernie oddaje warunki pracy wtryskiwacza w silniku. Za jego pomocą można dokonać precyzyjnego pomiaru poszczególnych dawek i zastosować laboratoryjne przepływomierze.
Odpowiednie warunki pracy
Podczas regeneracji wtrysków zwracamy uwagę na czystość pomieszczenia. Nawet najdrobniejsze cząsteczki brudu mogą zakłócać funkcjonowanie wtryskiwacza, dlatego podczas naprawy dbamy o sterylne warunki. Sama naprawa musi przebiegać ściśle według reguł, aby uszkodzony wtrysk mógł wrócić do prawidłowego funkcjonowania. Elektryczny pomiar skoku kulki zaworu daje nam wstępną diagnozę wtryskiwacza – wtedy jesteśmy w stanie ocenić, czy na pewno został uszkodzony, czy jednak wymaga innych testów części hydraulicznej na stole probierczym. Następnie mechanicy rozbierają wtryskiwacz i czyszczą elementy za pomocą myjek ultradźwiękowych i poddają urządzenie weryfikacji na mikroskopach cyfrowych. Dokładnie badanie wykonuje się przy użyciu stołu probierczego EPS 200A lub EPS 708 firmy Bosch – to precyzyjne urządzenie pozwalające dokonać diagnozę uszkodzonego wtrysku.
Spojrzenie fachowca
Na wyposażeniu naszej pracowni znajdują się najlepsze maszyny pozwalające na regenerację wtryskiwaczy. Taki proces jest znacznie tańszy od wymiany na nowe oprzyrządowanie, dlatego pierwsze objawy uszkodzenia muszą być jak najszybciej potwierdzone przez doświadczonego fachowca, aby móc podjąć dalsze kroki. Komputerowe oprogramowanie firmy Bosch pozwala zachować precyzyjne wyniki, ocenić stan, w jakim znajdują się wtryski, a następnie podjąć się właściwej naprawy. Zanim zdecydujemy się na regenerację wtrysków, musimy wiedzieć, że taki proces możliwy jest wyłącznie w przypadku wtryskiwaczy elektromagnetycznych, ponieważ na rynku nie znajdziemy oryginalnych części do wtryskiwaczy piezoelektrycznych. Jeśli nie wiesz, z jakim osprzętem masz do czynienia, zdaj się na wiedzę i doświadczenie fachowców, którzy dokonają rzetelnej diagnozy i podejmą się regeneracji wtryskiwaczy.
http://www.wtryskiwacz.com/
Objawy uszkodzonego wtrysku
Spadek kultury pracy silnika, dymienie na czarno lub biało, spadek osiągów, problemy z odpalaniem silnika, nierówna praca czy gaśnięcie na jałowym biegu to objawy uszkodzonych wtryskiwaczy, które trzeba jak najszybciej poddać regeneracji. Koszty zakupu nowych części samochodowych mogą sięgać kwoty rzędu tysiąca złotych albo nawet znacząco przekraczać tę cyfrę. Dlatego uszkodzony wtrysk powinien jak najszybciej zdiagnozować mechanik, który dokona regeneracji wtryskiwaczy. Nasi fachowcy zajmują się tym zawodowo. Do dyspozycji mają stół probierczy firmy Bosch EPS 200A i EPS 708, który wiernie oddaje warunki pracy wtryskiwacza w silniku. Za jego pomocą można dokonać precyzyjnego pomiaru poszczególnych dawek i zastosować laboratoryjne przepływomierze.
Odpowiednie warunki pracy
Podczas regeneracji wtrysków zwracamy uwagę na czystość pomieszczenia. Nawet najdrobniejsze cząsteczki brudu mogą zakłócać funkcjonowanie wtryskiwacza, dlatego podczas naprawy dbamy o sterylne warunki. Sama naprawa musi przebiegać ściśle według reguł, aby uszkodzony wtrysk mógł wrócić do prawidłowego funkcjonowania. Elektryczny pomiar skoku kulki zaworu daje nam wstępną diagnozę wtryskiwacza – wtedy jesteśmy w stanie ocenić, czy na pewno został uszkodzony, czy jednak wymaga innych testów części hydraulicznej na stole probierczym. Następnie mechanicy rozbierają wtryskiwacz i czyszczą elementy za pomocą myjek ultradźwiękowych i poddają urządzenie weryfikacji na mikroskopach cyfrowych. Dokładnie badanie wykonuje się przy użyciu stołu probierczego EPS 200A lub EPS 708 firmy Bosch – to precyzyjne urządzenie pozwalające dokonać diagnozę uszkodzonego wtrysku.
Spojrzenie fachowca
Na wyposażeniu naszej pracowni znajdują się najlepsze maszyny pozwalające na regenerację wtryskiwaczy. Taki proces jest znacznie tańszy od wymiany na nowe oprzyrządowanie, dlatego pierwsze objawy uszkodzenia muszą być jak najszybciej potwierdzone przez doświadczonego fachowca, aby móc podjąć dalsze kroki. Komputerowe oprogramowanie firmy Bosch pozwala zachować precyzyjne wyniki, ocenić stan, w jakim znajdują się wtryski, a następnie podjąć się właściwej naprawy. Zanim zdecydujemy się na regenerację wtrysków, musimy wiedzieć, że taki proces możliwy jest wyłącznie w przypadku wtryskiwaczy elektromagnetycznych, ponieważ na rynku nie znajdziemy oryginalnych części do wtryskiwaczy piezoelektrycznych. Jeśli nie wiesz, z jakim osprzętem masz do czynienia, zdaj się na wiedzę i doświadczenie fachowców, którzy dokonają rzetelnej diagnozy i podejmą się regeneracji wtryskiwaczy.
http://www.wtryskiwacz.com/