Oszczędności na usterkach
Samochody kosztują relatywnie coraz mniej. Coraz częściej Polacy również rezygnują z zakupu bardzo starych aut, ponieważ za podobne pieniądze można już kupić całkiem sensowne auto. Pozbywanie się z dróg tak zwanych jeżdżących wraków jest jednym z priorytetów, ponieważ bardzo mocno zaczynamy zwracać uwagę i na ochronę środowiska oraz bezpieczeństwo.
Obojętnie, jaki samochód kupimy, musimy liczyć się z ciągłymi inwestycjami w paliwo i inne materiały eksploatacyjne, ubezpieczenie czy też naprawę lub wymianę części. Z tym ostatnim aspektem wiąże się coraz bardziej popularne korzystacie z części regenerowanych http://reparts.pl.
Regeneracja to coś więcej niż naprawa. Ten drugi proces faktycznie kosztuje dużo mniej, ale nie zakłada demontażu części i kontroli wszystkich jej elementów. Czyli tak naprawdę możemy nie znaleźć prawdziwego powodu, dlaczego coś nie działa prawidłowo. Jeśli taka przyczyna nie zostanie naprawiona możemy spodziewać się kolejnej awarii, kolejnej naprawy, kolejnego wydatku. Nikt również na część naprawioną nie da nam gwarancji, którą otrzymamy w zakładach regeneracji. Po taką część sięgają klienci, którzy po prostu cenią wysoką jakość, ale nie lubią przepłacać.
Części pod lupą
Choć części regenerowane są przygotowywane z ogromną dbałością o każdy szczegół i przechodzą takie same testy jak fabrycznie nowe, wielu ludzi nie daje się do nich przekonać. Pierwszy argumentem powinna być cena. Elementy regenerowane, które praktycznie niczym nie różnią się od nowych, są od nich nawet o 40% tańsze, a to już bardzo duże oszczędności na naprawie auta. Obecność na polskim rynku doświadczonych i profesjonalnych zakładów zajmujących się regeneracją sprawia, że można jakości tych części po prostu zaufać. Temu procesowi poddawane są takie elementy jak zaciski hamulcowe, pompy wody, wtryskiwacze paliwa, sprzęgła, elektroniczne moduły sterujące, czy nawet rozruszniki i alternatory.Alternatywa dla nowego
Najważniejszym jednak argumentem jest to, że i pod względem funkcjonalności oraz jakości w niczym nie odbiegają od nowych elementów. Sam proces regeneracji polega na zdemontowaniu, oczyszczeniu i sprawdzeniu wszystkich elementów części, która uległa awarii, zużyła się lub nie działa prawidłowo. Takie kompleksowe działanie pozwala znaleźć faktyczną przyczynę usterki i regenerację konkretnego modułu lub jego wymianę na nowy. Po ponownym złożeniu wszystkich elementów całość poddawana jest profesjonalnym testom i musi spełnić te same parametry co część oryginalna.Regeneracja to coś więcej niż naprawa. Ten drugi proces faktycznie kosztuje dużo mniej, ale nie zakłada demontażu części i kontroli wszystkich jej elementów. Czyli tak naprawdę możemy nie znaleźć prawdziwego powodu, dlaczego coś nie działa prawidłowo. Jeśli taka przyczyna nie zostanie naprawiona możemy spodziewać się kolejnej awarii, kolejnej naprawy, kolejnego wydatku. Nikt również na część naprawioną nie da nam gwarancji, którą otrzymamy w zakładach regeneracji. Po taką część sięgają klienci, którzy po prostu cenią wysoką jakość, ale nie lubią przepłacać.